Кто будет следующим после Кучмы?

Читати цю новину російською мовою
Кто будет следующим после Кучмы?
После того, как в новом деле против Кучмы вещдоками стали «пленки Мельниченко», ни один из фигурантов этих аудиозаписей не может спать спокойно. Сам Мельниченко говорил: то, что было обнародовано — это лишь малая часть.

Экс-майор госохраны Николай Мельниченко вел свои записи в течение 11 месяцев, но уже 11 лет они не дают покоя многим. Как водится, вспоминают о них в строго продуманные моменты. Перед выборами. Или накануне каких-нибудь эпохальных событий. Сегодня аудиозаписи майора хотят сделать «убойным аргументом» против Кучмы.

Однако впоследствии они могут стать таким же аргументом и для многих других бизнесменов и политиков, чьи голоса слышны на пленках. Сам Мельниченко говорил: то, что было обнародовано тем или иным способом — это лишь малая часть записей. Поэтому, если сильно постараться, то в записях майора можно найти компромат – и бытовой, и экономический — на многих, например, на экс-президента Виктора Ющенко. Как заявлял сам Мельниченко, а чуть позже – журналист Алексей Подольский (который, кстати, ныне фигурирует в уголовном деле против Кучмы), на пленках есть много информации по экономическим преступлениям. В том числе, якобы имеются доказательства причастности Ющенко к махинациям вокруг банка «Украина».

В «группе риска» также находится спикер Верховной Рады Владимир Литвин. В Интернете давно обнародованы пленки, на которых голос, похожий на голос Петра Порошенко, клянется Кучме в верности, а затем вместе с ним издевается над «американской шпионкой», женой Виктора Ющенко.

На пленках фигурирует и нынешний Президент, а в те времена – глава Донецкой области. В 2004 году майор Мельниченко «слил» очередную порцию компромата, в том числе – его «разговоры» с Януковичем, где голоса, похожие на Кучмин и Януковича, якобы договариваются о массовом подкупе депутатов для формирования депутатской группы, а также обсуждают возможность давления на судей. В частности, голос, похожий на Януковича, соглашаясь с другим участником диалога, что «все судьи – подонки», признает, что в одном из районов у него «ненадежный председатель суда, и его нужно менять».

Что ж, нельзя не согласиться с экспертами, которые указывают, что «делом Кучмы» власть открыла украинский «ящик Пандоры». До конца не осознавая, что из него может вылезти. Во всяком случае, закрыть его так просто не удастся…

«Комментарии» из открытых источников подобрали лишь малую часть выдержек из обнародованных разговоров, реанимирование которых может иметь значительные последствия для их участников. Печатается с соблюдением стиля речи и лексики.

Президент Кучма общается с Генеральным прокурором Украины Михаилом Потебенько (8 июня 2000 года):

Кучма: Бивший по Лазаренко.

Потебенько: Шо він зламав?

Кучма: Шо Лазаренко (…). Оні пропонують ім каждий день забрать, а Козія якогось з них.

Потебенько: Теж, (…) дадуть (перевезти?).

Кучма: (А тут?).

Потебенько: Я..

Кучма: Ну, я теж, у них цей самий. Кажуть, Лазаренка не можна, бо екстрадиції нема. А тут, будь-ласка, забирайте його!

Хтось із них: (У нас?).

Потебенько: Ну по Лазаренко все-таки, я вважаю, шо це вони серйозний крок зробили.

Кучма: Да, то.

Потебенько: Це, взагалі й.. Причому, це не просто так напередодні візиту! Це теж серйозний сигнал на підтримку. Там, якісь складнощі, шо там з тим судовим процесом, але це вже надовго і сер.. Це для нього, для Лазаренка серйозний теж сигнал! Бо вибору у нього, вже якийсь політичний притулок — ніяких шансів! Якщо він уже, судова справа тут, то це виключається!

Кучма: А тим більше, дійсно же ж (нє вспів?), і, а для Росіі ще одного (Кіпра?) … Росіі. (Раз на Кієв доходіт?). (Даже?). І по цьому самому. (пауза) По заказу (Щербаня?).

Потебенько: Ну й, це закрутка, й вона доводить, що у нас.. Я думаю, шо якраз оце можна використовувати, як і співробітництво боротьби з корупцією, організованою злочинністю. Там, є ж (приклади?), от зараз цей повернутий мільйон. Був, (Вахін?) там, сейчас. То в них є ще дві справи чи три. По яких співробітничають з американцями. Я давав прийняття, так постарався по, по по-краще зробити. Прийшли керівництва, і їх прокуратури, і «еФ-Бі-Ай», і, от такий офіс митниці, короче всіх (позвали?). І, скажу, що вони зараз задоволені цим, (різно?). Зокрема, заступник, ну, їх генеральної прокуратури, сказав, що високо цінять документи, які від нашої генпрокуратури по Лазаренку отримали. Він показав мені людей, які займаються Лазаренком. Так що, зараз ми, я думаю, з ними контакт такий будемо підтримувати. Ну ось, більш довірливі.

Кучма: Кажуть, тут у нас адвокати Лазаренка розповсюджують в день приїзду Клінтона.

Потебенько: Да.

Кучма: Бумажку! Шо Лазаренко ділився із президентом грошима. Ну це ж, так чи ні?

Потебенько: Ну, був, була ця заява. Вона ж, цілком, показав Пайфер. Це справа, (імпічменту?), це ж підскочив. Треба сказати, що ніде вона не пройшла! Єдине посилання  — це  «Файненшел таймс», єдине! Ми просто дивились по американській пресі. І десь там, в «Сан-Франціско кронікл», якесь видання.

Кучма: Ну, (сопляк?). Я якісь борги, шоб мати справи з Лазаренко. Я з самого початку знав, що він такий падлючий!

Потебенько: Ну, ну, я однозначно, коли виникають питання. Кажу, це, тут просто нема про що говорити!

Хтось із них: (… …).

Потебенько: (Корочє?), а тут, от така …

Президент общается с главой СБУ Леонидом Деркачем. Возможно, в разговоре принимает участие третье лицо.

? Деркач: Да єщьо забил, вот. Значіт, поїхали ж Єрмак, (Паньчєнко?), єво ж помощнік  — в Ізраїль для того, штоб іскать там, какіє-то счєта, ково-то там, (Мєльчука?) на сєгодня нєту. Я позвоніл (Ляше? врєдному?). Гріш, їде мудак  — дєпутат! Вот ти єво должен захватіть, просто так, вот! І, говорю, (Панчєнко?), вєдь ето антісєміт. Он нєсколько єврєєв по, посаділ і оні счас живут, послє отсідки, в Ізраілє. І оні будут тєбя поддєрживать. Как только оні прієздят, Єрмака оставь, а (Панчєнко?) гніду.. (пауза) Я шось, шось сдєлал, (видалі?), (значіт?), чєрєз срєдства масовой інформаціі, счас довєрія (єво?) нєт. (Єльцов?), ілі как, помощнік дєпутата Єрмака бил видворєн.

(Далі Леонід Кучма нібито говорить по телефону чи через переговорний пристрій. Під час розмови президента прослуховуються окремі тихі репліки, очевидно, Леоніда Деркача та можливо когось третього).

Кучма: Альо! (чути якесь технічне клацання)

Кучма: Я то попросіл уже, но (Вітя?) двоє нашол. Значіт шоб он мілліон на командіровки дал службє бєзопасності, шоби я. (пауза 4 сек.)

Хтось: (На ніх?).

Хтось: Он убйот єво, он (мстітєлєн?).

Кучма: За зарплати, то ж на командіровку, (трі?) нєдєлі давав … (пауза) Нє, нє-нє, нє давав. За командіровкі нє далі ні копєйкі! Далі на зарплату. Он же нє імєєт права по закону. То єсть, пєрсонально должно бить ( …) командіровочне відрядження.

Деркач: Да.

Кучма: (Пєрєрив?). (стукнув по столі)

? Кучма: (Куда тє?).

Хтось: Андрєй (…) (тісячу?).

Хтось: (Но етот ніхуя нє дєлаєт?). (пауза 4 сек.)

Кучма: (Ну понятно?)! (пауза) Добре! (технічне клацання, схоже на те, що Кучма поклав телефонну слухавку)

Деркач: Ето ми іх пропєчаталі і, (два раза?), чєрєз тєлєвізор запустілі с (Єрмаком?) ( …).

Кучма: Ну ето харашо!

Деркач: І в пьятніцу прєсс-конфєрєнцію провєлі, і (…) бил (на руководітєля?), прєдставітєлєн. Єрмака размазалі і етово..

Кучма: Омєльченко?!

Деркач: Омєльченко! Шо, коррєспондєнт етой — а чьо ви пісалі ету кнігу.

Хтось: (Оні по разному?).

Хтось: (По данним?) матєріалам …

Деркач: Показалі, чьо ж? Шо, шо враньйо! Експєртізой провєлі, отдалі прямо коррєспондєнтам всьо. І оні уж молчат, оні счас в шоке. Нє знают, шо ім дєлать. Ну просто (…).

Хтось: Молодци!

Кучма: Та іх надо ун.., унічтожать вєзьдє.

Деркач: Наєлся?).

Хтось: Звєрьйо просто!

Кучма: Звєрьйо! …

Деркач: І тєпєр (ушлі?), і сдєлалі какой-то, такую корєктіровку, шо ето люді, коториє воспітани, і которим по (по автоматной?) (очєрєді?).

Хтось: (Далі?).

Кучма: Харашо! (стукнув по стололу)

Хтось: Єсть!

(далі схоже на те, що хтось виходить з кабінету)

Епізод 25

Президент спілкується з колишнім Головою СБУ Леонідом Деркачем.

Кучма: Ну, шо нового?

Деркач: Ну, у-у прєслєдуєм.

Кучма: Та, гдє ж?

? Деркач: Ну, шо (по підараст?) ( …).

Кучма: Ну, то шо підарасти, (в етой?), в етом сомнєнія нєт. Тєбє же (так?). (Више лоб?). Ти ж, говоріл, шо ви расслєдованіє вєдьотє, кто, кто то дал суду.

Деркач: (оправдовуючись) Я отдаю вам всє матєріали (у мєня?). У мєня ( … …), я вам счас, всьо ето, я всьо..

Кучма: (криком) Нє, но ти мнє скажи на словах! Значіт, кримінальна справа порушена по ( …).

Деркач: (криком, оправдовуючись) Я вам даю фамілію етово чєловєка, на бліжайшіх двух Омєльченко ( …) одін Канади. Е-е-е, у мєня счас (со в МІДа єво?) Канади. По етому  — всьо і открито!

Кучма: (криком) Хто сунул в етот самий?

Деркач: Хто сунул в Інтернет! Да!

Кучма: А как робив? Он тє нє, (ламался?) разов з дєсять.

Деркач: (Да нєт?), (у ніх канали?).

Кучма: Ну, так он же ссилаєтся на, (сам експерт?), (казалі, шо?).

Деркач: (криком, оправдовуючись) Я вам сєйчас, сєкунду, я вам счас то!

Кучма: Пускай показанія дают в етот самий.

Деркач: Я вам сєйчас обьясню!

Кучма: Харашо!

Деркач: Мінуту одну! Я всьо сдєлал, Лєонід Даніловіч!

(слышно звуковой сигнал, то ли по телефону, то ли по переговорному устройству)

Кучма: (Даш тє? або Здрастє?). ( …) (Наташа?).

Кучма: (говорить по телефону) Доброго дня! Ви ж не забули, (на?), в сємнадцать трідцать, (сємнадцать трідцать?). Значить, у мене до вас є одне питання, одне прохання, таке воно. Воно од.., в одному вигляді. (сміється)   Є такий Любомир е-е-е Притула! (пауза) Канада! (пауза) Канада. (пауза) Значить, он єдєт. Значіт, ну, члєн там української діаспори. Завєдуєт українскім архівом, вродє би так. Значить, це близький друг Олександра Омєльченка. (пауза) ( …) Гріши Омельченка, Гріши Омельченка! Значить, недавно він вкинув інформацію в Інтернет від свого імені. Притула цей, що-о я готовлю вбивство Омельченка Гріши. Да, що я готую, шо я заказав вбивство Омельченка ж. (пауза) Так, а пам ´ятаєте, значить, колись фільм, ми тут ходили про виступи Омельченка перед українськой діаспорой в Канадє? Це він також організував. (пауза) І він там, я, (агітує насправді?) діаспору протів мене. А, а взагалі, це кажуть, все, все Марчука був.., бувша команда. (на цьому запис обривається)

Разговоры Кучмы с Александром Волковым (07.07.2000):

Кучма: Шо, я тебя не понимаю. Шо, ты за отмену депутатськой неприкосновенности? Нет, конечно.

Волков: Леонид Данилович, я скажу чесно, я и Бакай, мы прекрасно понимаем, мы же не дети, мы прекрасно понимаем, что для нас одна депутатская неприкосновенность – это вы. Вас не будет – все отальное это херня… Ну внесет генеральный прокурор, я наберу 310, он наберет 312… За нас проголосуют. Мы ж прекрасно все понимаем, Леонид Данилович.

Кучма: Очень правильно ты все понимаешь (смех). И вже давно б внесли по тебе, если б не я тут сидел, или сейчас пришел следующий. Было б внесено в парламент. Поэтому не надо играть в жмурки, блядь.

17.05.2000
Кучма: Сколько тебе этот… (фамилия) давал. Восемнадцать? Или сколько?

Волков: Что, … (фамилия)?

Кучма: Да.

Волков: 17 миллионов.

Кучма: Он сказал, что такой суммы не было, первое…

Волков: … подтвердил… документы…

Кучма: Он мне говорит, что 7 миллионов он мне отдал. Я ж не считал их, я не знаю сколько. Я-то тебе больше давал, потому что кроме тех были другие.

Волков: Да, да, блядь.

Кучма: Значит, теперь три перевода, по моему, он мне показал – 500, 700, 800 на Волкова.

Волков: Да нет, Леонид Ланилович, это глупости какие-то. Проверьте счета.

Кучма: Он мне показал счета… И три миллиона у него лежит в облигациях. Ну там нормальные деньги и под большие проценты.

Волков: Если б он перевел, я б их получил. Они б у меня в компьютере были б. А у меня таких переводов не было в помине.

Кучма: … Идите разбирайтесь.

Волков: На три миллиона. Три миллиона надо забрать.

Разговор Кучмы с Владимиром Щербанем:

Щербань: (…) дєло у нас лєжит. Ну воно не чемне. Ну, він. Як він був секретарьом рай, горкома партії по ідеології, я удівляюсь. Ну, я Вам кажу, (я єму?). Ну, оно, ну.

Кучма: Ну, хай, (вистачить?).

Щербань: Ні те, ні се. Да. Позаймаємось там, якшо тиск буде від того, від його депутатів, то піде. Ні, ми його залишим, скандалу не буде, там, шоб. Це все будемо робити тихенько, та й усе. Був Сімоненко.

Кучма: (По Шостке?), шо є, тут, якісь зрушення там.

Щербань: Аа! Так я Вам скажу, які зр.., по, в цілому, по Шостке?

Кучма: Да!

Щербань: Да, (гарадский? пром) дає туди і сировину дає, по виготовленню фарб на «Свємі», на підприємстві. Поки (…), я тоді скажу пізніше. Значить, є, зрушення є! Воно дуже таке, ну. Невеликі вони, але є, оце таке. Я думаю, шо піде воно. (пауза) Відносно рейтінгу, значить ми робили соцопит, робили по Вітренко і по Марченко, по всім нардепам, які у нас є в області, там шість чоловік. Значить, в місті Ромнах, звідки Марченко. Тільки два відсотки і будуть голосувати за Марченка. Сімдесят не визначились. По Вітренко  — двадцять три відсотки, які будуть її підтримувати по Конотопу. Сорок дев’ять — не визначились. С рейтінга там, уже він пада, пада й пада. Так шо, готуємось до виборів 2002 року. Починаєм готувати всіх: від голови сільської ради, селища, депутатів районних рад, міст. Зараз готуєм списки. Зараз перевіряєм всіх, так потихеньку на лояльність там, і так далі, так далі. Хто якого кольору? Шоб, шоб уже жодна, не пройшло.

Кучма: Треба на мажоритарні округи мати, як її (…) ці кандидатури ( …).

Щербань: Будем ставити. Ну, тут погоджувати будем з Вами, кого і, да, ставити! Шоб воно дійсно, пройшли тільки ті, хто нам потрібен, та й усе. Ну, у нас. Так, із шести депутатів у нас же більш-менш. Дашухін у нас, Деркач Андрій у нас і Череп у нас. Це три таких в нас.

Кучма: (… …).

Щербань: Да. А три Тропін, Вітренко і Марченко, це ті ортодокси. Були комуністи у нас 16 числа в суботу.

Кучма: Сімонєнко?

Щербань: Сімонєнко. Сімонєнко і було восєм депутатов Верховної Ради.

Кучма: (Сумськіє?).

Щербань: Фракція. Значить, жінки там, шось за нєфть там, злагоду і так далі. Била ета, Заклунна била там. Зібрали людей вони на площі. Ну, на площі зібрали, думають, шо, сто п’ятдесят стариків. Зібралися, так. Значить.

Кучма: (В Ромнах?).

Щербань: Нє, (отут?), в Сумах.

Кучма: В Сумах?

Щербань: В Сумах, да! Значить, нема вже, у людей інтересу нема, зовсім (вже немає?). Шо то старички, які прийшли туди, і все. Зовсім нема інтересу! То єсть, то, шо (на?) очікували там, зовсім не получилось. Рейтинг у комуністів, він пада, пада, падає, падає, і причьом нормально.

Кучма: Ну (Заклунна?) (счєм?) возяітся (тільки?).

Обидва: (накладка голосів, нерозбірливо по кілька слів)

Щербань: (сміється) Все правільно. Пам ’ятники Леніну вже не залишила (і остова?) в (затокє?) один остався вже, площа, там все, сміття вивозяться, останнє це. Так шо, все це. Зараз возьмусь за райони потихоньку, шоб в районах поубирать іх,усіх там. У нас деяких поубирали, щоб вичистити.

Кучма: Я тепер (тисну?) Донецьку, Дніпропетровську я буду (давить?).

Щербань: Нє, правільно, правільно, нехай.

Кучма: (нерозбірливо кілька слів)

Щербань: Правільно, правільно! Правільно, це ж ідеологія, якби не було зараз. Правільно, правільно! Ну Кучеренко мені казав. Каже.

Кучма: Кучеренку я …

Щербань: Ти мені скажи, розкажи, як? (сміється) Як це треба робити? Бо, каже, президент дав це за доручення, зняти. Дніпрогес … А Дніпрогес (так комуністує?).

Кучма: Ну там, на Дніпрогесі, (такі ж порядок?).

Щербань: Так, я к етому, скажи, шо там, рушиться, (чорт нов під нім?). Шо от, треба, (примандрувати?) там. Зніміть, та й усе.?

Кучма: (Да?).

Щербань: (Ну, а?), ракетних тракторів нам треба. Відносно ж Хімпрому. Значить по Хімпрому. В п ´ятницю у Єханурова засідає комісія, яка готує матеріали на кабмін для того, щоб прийняти остаточне рішення і передати Хімпром в управління області. Єдина тут, якщо Єханурова нагода буде, сказати йому, щоб це рішення було, ну там воно й так вроді, вже, вже (підго..?). Да, а так. А тоді ми доведем так, як я казав, все до ума доведем. (пауза) По спіртзаводам, я у вас листа підписував. Був сьогодні я у етого, у керівника цього (Сладкова?). Він каже, (да я?) з президентом поговорю, шо в комунальну власність передавати не будем. Я кажу, тоді в управління передати, бо ніхто ж ними не займається. Так шо (він?). Тому й ніхто не займається. Ми завантажуєм там, й воно рухається тут в державній, управлінні, державній власності. А там просто, чесно кажучи, там ( …). Ну я з … Отакі справи. Леонід Даніловіч, сьогодні ж «Динамо» Київ грає. Ви не будете на футболі.

Кучма: Я не піду.

Щербань: Можна сходити мені, а я, а (Вам то?) …

Кучма: (Мені важче?) …

Щербань: Ага! Значіт, «Дінамо» Кієв команду, сумська, сумський «Спартак» вибив в ігрі на кубок.

Кучма: (…). (розсміявся, далі сміються обидва)

Кучма:

Щербань: (сміється) Добре. Ну, а так вродє, шо працюємо.

Кучма: (Там сьогодні еті?) «Манчестер».

Щербань: Ну пару штук закоти, я думаю, шо (…).?

Кучма: В абцайті …

Щербань: Да. Пару штук закотить. (У нас там?).

Обидва: (нерозбірливо по кілька слів)

Разговор Кучмы и Петра Порошенко  (7.06.2000 г.):

Порошенко: Давайте. Що Ви скажете, Леонід Данилович. Я – член Вашої команди. Буду виконувати любий Ваш наказ там, де Ви скажете… Я раз в житті зробив вибір, і тут ніяких не буде змін.

Порошенко:… Я — член Вашої команди! Буду виконувати любий Ваш наказ! Там де Ви скажете!

Кучма: Ну це зрозуміло.

Порошенко: Я раз в житті зробив вибір і тут ніяких не буде змін! Але я вважаю, що на сьогоднішній день в Парламенті теж буде непроста ситуація. Особливо якщо зараз з Юлею, відняти. Буде розсипатись Батьківщина. То треба підібрати цих всіх, тому що вона йде.

Кучма: Ну з Юлі то кінець-кінцем кінець прийде. Вона ж виступає, так сказать, у. Наші не дають інформацію, но “Файненшл Таймс” дав. Вона йде в справі Лазаренка в Сполучених Штатах Америки.

Порошенко: Я підійшов до Ющенка, на цьому прийомі з Клінтоном, бачу що він такий розчарований. Каже: “Як ми будемо виходити?”. Кажу: ”Мовчи! Слухай, ну чого ти прив’язався до цієї дури?! Здай її і ми сформуємо нормальну команду! Ну не можна ж так робити”.

Кучма: Вона ж. Питання в тому, що не він керує, а вона керує – їм! Вона як тряпку його. І шо які там ці самі?

Порошенко: Фінансових там не має. Нібито через дружину, нібито то там ще через щось.

Кучма: Да я… Шо він наліво не їздить? Чи шо? Я ж знаю, що він тікає часто, блядь, і куди він їзде, йоб твою. Я ж, я ж знаю. Дружина! Що там любов чи що?! Ну те, що вона американка блядь і держдеп, вона ж із ЦРУ!

Порошенко: Канешно.

Кучма: Всі знають, господи. І він же знає звідкіля вона.

Порошенко: Ну на сьогоднішній день важко передбачити, але я вважаю, що зараз буде невчасно якісь зміни робити. Нада заставить щоб він її здав, та й все… …..

Кучма: Ну я ж вчора сказав, це питання Прем’єр-міністра. Він згідно з Конституції повинен. Так що я цього доведу до кінця. Ми сьогодні, ми за 5 місяців використали вже з нашого резерву газа 31 мільярд, а сім і п’ять взяли додатково, на 600 мільйонів доларів, по 80 доларів йому платили блядь, завдячуючи Юлі, глядь, і осталось до кінця року 19 мільярдів.

Порошенко: Нє ну так не можна! Треба зміни робити. Але Суркіса і Волкова … теж не можна, треба щоб державні інтереси пройшли. А то тут одні олігархи, інші олігархи а потом. Я в енергетичному бізнесі ніколи не був, але …

Кучма: Ну приватизації то обленерго.

Порошенко: Робить Суркіс.

Кучма: Да! Ну я ж не хочу счас займатись приватизацією, бо немає іноземного інвестора.

Порошенко: Абсолютно вірне рішення.

Кучма: Знов Суркіс купив?

Порошенко: Знову купить….

Кучма: Але ми і більшість розвалимо к чортової матері, бо весь час же загострюється. Значить Юля ж розкручує, так сказать, олігархів, блядь, а сама то Господі! Вона тільки за 96-97, тільки в Кіпр перевела 350 мільйонів доларів, із Енергетичних Систем.

Порошенко: Леонід Данилович! Якби зараз пройтись по депутатах яким чином…….

Кучма: За 2 роки.

Порошенко: Якби зараз закрутити по депутатах щоб вони зрозуміли, що варто звідти повиходити.

Кучма: З Батьківщини?

Порошенко: З Батьківщини, то це б суттєво стабілізувало ситуацію в більшості. І будь які її кроки уже б нічого не змогли зробити в парламенті, загрози б для більшості вже не було. …І стойких би там лишилося мало.

Кучма: Ну поки ми її, як кажемо, не чіпаємо бо…

Порошенко: Да, да і в такому випадку загрози для більшості не було б. Я це ще тримаю конфіденційно, але до мене вже підходили з Юлиної фракції. Обговорювати так би мовити умови переходу.

Кучма: Ну поки вона тримається. Але ж ми перекриємо їй всі канали.

Порошенко: Нада переговорить з Азаровим. Дійсно, щоб ті бізнесмени які сьогодні її фінансують трохи, щоб вийшли звідти. Щоб їм дали зрозуміти що…

Кучма (Перебиває): Які знаходяться в Батьківщині?

Порошенко: В Батьківщині.

Кучма: Ну а хто там?

Порошенко: Ну є там і Сафронов…є там і Ременюк … Вони вирішують всі свої проблеми через Юлю. Ну хай Азаров…

Кучма: Ну, ми їм наступимо на яйця! Ми ж нікого ще не чіпали.

Порошенко: Це ж не для того, щоб людям погано зробити. А щоб більшість підреалізувати. Тому що вона зробить черговий якийсь…

Кучма: Ні! Так ти можеш сказати (не посилаючись на президента): “Хлопці! Ви ж розумієте, що далі влада так дивитися не буде! Ми ж вас прижмемо так, що от вас останеться одне мокре місце! І все”.

Порошенко: Все це зрозуміло.

Кучма-Порошенко-Бевз (7.06.2000):

К: Я з тобою порадиться хочу. Що там за ситуація у Вінниці? Щоб не опинились ми у розбитого корита, бля.

П: Та там як і у Запоріжжі.

К: Запоріжжі. Ціна губернаторові, блядь, Запоріжжя.

П: Я думаю, що якщо губернатор не може провести мера, то гріш ціна такому губернатору. Я тільки вчора повернувся з Вінниці, два дні там працював. Ну там щиро, відверто кажучи, то місяць тому ситуація була тривожна. Іванов погодив кандидатуру, яка фактично на той час …

К: (перебиває): Не мала шансів да?

П: Не мала! Ну не дуже підтримку з боку більшості громадськості. Тільки мені Іванов сказав, що він з вами кандидатуру погодив і погодив щоб я включився в цей процес. По перше я виділив фінансування, по друге я прислав… з Києва., на сьогоднішній день ми провели…., провели останнє соціологічне опитування на 3 червня, він на першому місці. Це вже виконано… Паховський.

К: Як його прізвище?

П: Паховський.

К: Паховський

П: Він заступник голови облдержадміністрації.

К: Якими питаннями він займається?

П: Він займався промисловістю, до цього працював головою фонду, обласного фонду відділення держмайна.

К: Угу.

П: Які проблеми можуть ускладнити цю ситуацію? Знов таки тут нема ні друзів нічого, тому, що ми повинні перемагати. Перше — правоохоронні органи мають певні стосунки з другим кандидатом, який має другий рейтинг, а весь час йшов на першому місці, його прізвище Коробкін, він місцевий бізнесмен, має давні, дуже плотні стосунки з начальником УВС області Бевзем Валерієм, і Бевз його так би мовити..

К: Слухай це ж новий там начальник УВС. Ми ж Бевза забрали із Чернігівської області і перекинули на цю.

П: На Вінницю. Він, Бевз, має стосунки з цим Коробкіним, новий начальник управління внутрішніх справ. Він, Бевз, же вінничанин він звідси виріс.

К: Да! Ну йому зробили, так-сказать, добру послугу, хай…

П: Да і я, по суті я його розумію, він не помагає йому, але оскільки він його давно знає, то він так би мовити…, і цей бізнесмен був впевнений в своїй перемозі, витратив гроші, і не погоджувався іти на те, щоб знімати свою кандидатуру, хоча за шо його було там брати було більше ніж достатньо.

Більше того була певна домовленість з керівником податкової адміністрації області, щоб його не трогать.

Но, маємо те, що маємо і в цих умовах я двічі говорив з губернатором, щоб теж переговорив з правоохоронними органами. Я розумію коли ми з червоними боремось, але коли ми наші голоси розпорошуємо і даємо підстави щоб пройшов червоний то це недоцільно. Двічі збирав, останній раз збирали на тому тижні, але таких серйозних зрушень в цьому напрямку не відбулось. Але, робота продовжується.

К: А що за бізнесмен? Чим він займається?

П: Нічим серйозним. В нього і ресторанний бізнес, місцевий такий шо… від міської влади…

К: А цей Коробкін да?

П: А цей Коробкін да. Но, ми вчора провели три потужні акції, …вчора я туди виділив чотири машини, виділив туди гроші, ми провели там телевізійні акції. Нібито, нібито все повинно бути гаразд. Якщо не буде провокацій збоку Дворкіса…

К: Я счас Бевза за яйця, блядь, візьму скажу, блядь, якщо програєш…

П: І по виборам у Вінниці Леонід Данилович я теж повинен проінформувати. Сьогодні там Мороз. На п’ятницю — суботу туда їде Симоненко і в ту неділю був Матвієнко. Вони всі підтримують лівого кандидата (Назарчука?)

К: А хто він такий? А! Це бувший цей самий.

П: Це колишній голова Облради… з ним можна працювати, … там проти… вже порушили кримінальну справу. Я з ним зустрічався і кажу: Іван іди заступником голови… і все. Він би пішов, але оцей тиск Мороза-Симоненка на нього вони його як прапор висунули….

К: З’єднайте мене з начальником міліції, начальником УВД Вінницької області Бевзом.

Секретар: Добре. Єсть.

К: Тільки не з Київським а з Вінницьким, блядь. Я йому сам скажу.

П: Я думаю якщо він скаже то все буде нормально.

К: А куди він дінеться. Слухай я його спас з Чернівців, блядь… Треба було вигонять його з міліції, я його в Чернігівську отправив, а тепер на підвищення…

К: (по телефону з Бевзом): Слухай? А чого в тебе розбіжності з Івановим по кандидатурі на пост мера, а? Не віриш? Тому я тебе прошу, так сказать, ви повинні бути так сказать в одній команді. І ваше завдання провести ту кандидатуру яка буде співпрацювати з обласною адміністрацією, а не буде в цьому самому блядь в опозиції блядь. Да, да. (Сміється) Мені сказали що Бевз став Коробкіна підтримувати, там. Да! Вот правильно! Я тебе на батьківщину повертав не для того щоб ти там чиюсь політику проводив. А ти політику Президента повинен проводити. Да чи ні?

Источник: Comments.ua

  • 151
  • 25.03.2011 03:18

Коментарі до цієї новини:

Останні новини

Головне

Погода